środa, 26 czerwca 2013

BLACK OUTFIT

Przedstawiam Wam dzisiaj Kochani szybką stylizację w kolorze czarnym. Na górę ubrałam skórzaną baskinkę z wyciętymi plecami i masywny naszyjnik w kolorze złota. Do niej założyłam lekko połyskujące spodnie z zasuwakami na dole. Ja jestem przyzwyczajona do powijania tych spodni, zdecydowanie lepiej wtedy się w nich czuję. Uwielbiam je, sprawiają, że nogi wyglądają ciekawie. Taki rodzaj spodni jest świetny, potrafi podbudować każdą naszą stylizację. Zastanawiałam się nad butami. Nie chciałam by strój był bardzo wyzywający, ale buty na płaskiej podeszwie okropnie się prezentowały. Dlatego wybrałam wysokie sandałki na kołku. Sami oceńcie :) Życzę miłego wieczoru :*
CLOTHES
bluzka/blouse-H&M
spodnie/trousers-Zara
buty/shoes-Stradivarius
naszyjnik/necklace-I am
zegarek/watch-Gino Rossi

2 komentarze: